dimarts, 30 d’octubre del 2012

TERCER DIA:

El profe ens ha proposat jugar a un joc que es bassa en el traball que es realitza al sector primari i es diu Farmerama:

  • Obtenció d'aliments
  • Vendre aliments a persones del sector secundari
  • Ser agricultor, remader i també mercader
 Fariem un P.E.P que podrien entrar preguntes com:
  • Com es diu ón fan la mel les abelles.
  • Quin aliment produeix el moral.
  • Fer receptes de fruites dels arbres
  • Sobre setas 
  • Origen dels productes
  • On s'ajunten corrals
  • Que és l'adob
  • Que necessites per fer pienso de vaca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada