Curs tekno 2n CJ
dimarts, 30 d’octubre del 2012
QUART DIA:
Aquest dia el professor ens va explicar que el ordinador tenia un nom intern o MAC.
Ens va explicar tipus de webs:
Blog: Pàgina web que fan servir els periodístics per fer noticies ordenades de noves a velles
Foro: Resoldre problemes
Wiki: Informativa
www: Web directe
EVA: Seria el moodle
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada