dimarts, 30 d’octubre del 2012

QUART DIA:

Aquest dia el professor ens va explicar que el ordinador tenia un nom intern o MAC.
Ens va explicar tipus de webs:

  • Blog: Pàgina web que fan servir els periodístics per fer noticies ordenades de noves a velles
  • Foro: Resoldre problemes
  • Wiki: Informativa
  • www: Web directe
  • EVA: Seria el moodle

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada