dimarts, 30 d’octubre del 2012

PRIMER DIA:

El nou professor que tenim a tecnologia es diu Gerard Mattis. 
El professor ens ha dit que haviem de cumplir amb uns requisits per a aprovar el 1r trimestre:

  1. entregar totes les fitxes
  2. entregar-les a temps
  3. entregar-les el millor possible
  4. escoltar-apuntar allò que es diu
  5. apuntar allò que s'escriu
  6. actitud a classe (no xerrar)
  7. participar a classe
També ens ha aplicat un nou sistema per saber les proves:

P.E.P: prova escrita que es puntua
P.E.P.A: prova escrita que puntua per l'avaluació
P.E.T: prova escrita del temari

Ens va dir els requisits que havien de passar a la seva classe:
  • El profe diu que s'ha de fer a cada moment de l'hora
  • El portàtil es una eina de treball docent
  • La batèria ha de vindre al 100% carregada
  • Els ordinadors han de ser identificats per un nom (2A+COGNOM)
  • Obligatori tindre usuari per al treball a classe i obtatiu un altre a casa
El correu electronic del profe és: profemattis@gmail.com

Quins treballs practicarem a 2n i a 3r:

2n: aliments, textil, energia i necessitats básiques
3r: habitatge, transport, comunicació, energia II, eines+màquines


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada