El professor ens ha dit que haviem de cumplir amb uns requisits per a aprovar el 1r trimestre:
- entregar totes les fitxes
- entregar-les a temps
- entregar-les el millor possible
- escoltar-apuntar allò que es diu
- apuntar allò que s'escriu
- actitud a classe (no xerrar)
- participar a classe
També ens ha aplicat un nou sistema per saber les proves:
P.E.P: prova escrita que es puntua
P.E.P.A: prova escrita que puntua per l'avaluació
P.E.T: prova escrita del temari
Ens va dir els requisits que havien de passar a la seva classe:
- El profe diu que s'ha de fer a cada moment de l'hora
- El portàtil es una eina de treball docent
- La batèria ha de vindre al 100% carregada
- Els ordinadors han de ser identificats per un nom (2A+COGNOM)
- Obligatori tindre usuari per al treball a classe i obtatiu un altre a casa
El correu electronic del profe és: profemattis@gmail.com
Quins treballs practicarem a 2n i a 3r:
2n: aliments, textil, energia i necessitats básiques
3r: habitatge, transport, comunicació, energia II, eines+màquines
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada